Polityka jakości
Priorytetowym celem A&D ZAMMED zakład Rehabilitacji Leczniczej Adriana Zamora, Damian Zamora Spółka Jawna jest stałe spełnienie wymagań Pacjentów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych.
Naszym Pacjentom pragniemy zapewnić kompleksową jakość udzielonych świadczeń, opartą na połączeniu i umiejętnym wykorzystaniu profesjonalnej wiedzy medycznej popartej kierunkowym wykształceniem i doświadczeniem zatrudnionego u nas personelu medycznego.
Cel ten realizujemy poprzez:
- indywidualne i rzetelne podejście do Pacjenta i zdobycie jego trwałego zaufania,
- udzielanie świadczeń zdrowotnych zaspokajających w najszczerszym stopniu potrzeby Pacjentów,
- ścisłą kontrolę procesu udzielania świadczeń zdrowotnych na każdym ich etapie, z wykorzystaniem nowoczesnych metod badań, pomiarów i przesyłania informacji,
- zakup nowego specjalistycznego sprzętu i urządzeń służących do udzielania świadczeń zdrowotnych,
- systematyczne szkolenie personelu umożliwiające właściwe wykorzystywanie nowoczesnego sprzętu,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych w celu zwiększenia jakości wykonywanej pracy,
- optymizację kosztów udzielonych świadczeń i wzrost efektywności ekonomicznej,
- określanie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów,
- ciągłe doskonalenie swoich usług oraz skuteczności Systemu Zarządzania,
Gwarancją osiągnięcia złożonych celów jest świadomość Wspólników oraz pracowników o konieczności stałego doskonalenia wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Pacjentów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełnienia wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015.
Tak opisaną i wdrożoną Politykę Jakości wraz z pracownikami będziemy promować i stosować z należytą starannością oraz będziemy dbać o jej aktualność - Zamora Damian, Zamora Adrian
Format | Data publikacji / aktualizacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Pliki | ||||
jpeg | 2024-04-18 |
Polityka jakości - wersja niedostępna cyfrowo
ilość pobrań: 9
|
Polityka jakości - wersja niedostępna cyfrowo 2.83MB | - |